?

Log in

No account? Create an account
Bubbles - The fervent passion; Dance [entries|archive|friends|userinfo]
Dance'baby

[ Userinfo | About me ]
[ Archive | In the past ]

Bubbles [Sep. 10th, 2008|04:33 am]
Dance'baby


Pictures here are taken by this 5 year old child name C____  (:



 
She's so adorable right? Well, the most important thing is SHE LIKES ME :D
She is so called my Fan. Heeeee. I'm her idol, HOW COOL CAN THAT BE?

More photos at Lj cut (:

BAD HAIR DAY + SUPER FAT FACE =




UGLYUGLYUGLYSTUPIDFATFACE.

FirstKiss Given to her.

CUZZIE WUZZIE :D



THANK YOU ALVIN FOR COMING DOWN TO SUPPORT US :D
Thank you so muchhhhhhhhh. I really appreciate so much.
Thanks for everything you've done in the camp! 




















OTHER HAPPENING.
Wedding dinner on 5th September.
Because of the wedding, I missed K.O Night :(
But..... I enjoyed myself too :)


Now, meet my shiny shiny dress









UNGLAM 
My freckles is getting worse, but nehmind cause there's people who thought that I was Eurasian :D :D



WHO SAYS HUIXIAN IS NOT FEMININE? 


HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHE.
It was my mum who taught me how to sit. LOL.


MY PRETTY + VAIN + FUNNEH MOTHER.






 

Okay Pictures done (:




JIA YOU EVERYBODY FOR DANZATION :D
While everybody is at danzation, I'll be at Japan, which means I'm not performing.
Will be supporting everyone (including the seniors even though I still don't know you :/ ) mentally kay.
JIA YOU NRA :D










I AM FEELING VERY VERY FAT. I WANNA GO ON DIET LAH. have been saying this for i-dont-know how many donkey years ago. damn me. i must be the lousiest person on earth for being so fat okay i make no sense at all. i love holidays super duper a lot.but it is also holidays which makes me put on so much weight. sighhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :(
staying at home during the holidays is the worst choice ever because i will be eating and eating NONSTOP. someone should just quickly date me out to prevent me from eating. i feel like a fuckingheavyfatface person.
just ate one and a half ( 1 1/2)packet  of instant noodles at 12am MIDNIGHT LEH. (@*#!^&*(#)&^%^&*(!@ fattening. and now my stomach is growling like nobody business. ahhhhhhh. mummy doesnt allow me not to eat also :( how to go on diet like that!!!




LinkReply

Comments:
[User Picture]From: exoticescapade
2008-09-10 09:00 am (UTC)
OMG JAPAN HAHA WHEN ARE YOU LEAVINGG ):
(Reply) (Thread)
From: (Anonymous)
2008-09-10 03:19 pm (UTC)

nik

WAAAH. Can't believe you can be so lady. Nevermind ,at least you looked ultra glam. Trip to Japan.. IM JEALOUS LAAAAA!
(Reply) (Thread)
From: (Anonymous)
2008-09-10 06:09 pm (UTC)

B2 here:)

how can u like that.everytime make me jealous.lols.last time go ndp,now go japan?!not fair not fait!hehehehheheheheheheh
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: this_beautiful
2008-09-18 04:10 pm (UTC)

Re: B2 here:)

LOL.

We should go back to the childcare centre soooooooon.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2008-09-11 02:28 pm (UTC)

nik

Why you leaving forever?? =(
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: this_beautiful
2008-09-18 04:11 pm (UTC)

Re: nik

I AM ALWAYS SO GLAM YOU KNOW. Haaaaaaa.

And I'm not leaving forever. Smile :)
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2008-09-15 06:45 pm (UTC)
omg seriously xian!!! you became so lady!! stun stun!! lol hey gorgeous.. ^^ love you babe!! ^^
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: this_beautiful
2008-09-18 04:11 pm (UTC)
Hahahah. Love you too.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2008-09-17 08:07 pm (UTC)

MzAkVWdnovntzJ

UOBp43 gki8Tvqq3PngJ02lH
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: this_beautiful
2008-09-18 04:11 pm (UTC)

Re: MzAkVWdnovntzJ

?
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2008-09-27 02:14 pm (UTC)

jukslJTQTbQPEFhKP

Best Site Good Work
(Reply) (Thread)